A GÉPSÉGSZALON ÚJ HELYRE KÖLTÖZÖTT! Ez a blogspotos felület már nem frissül - az újdonságokért, és a teljesen átemelt régi tartalomért látogasd meg az új oldalt és ha tetszik, mentsd el a kedvenceid közé! AZ ÚJ OLDALRA LÉPÉSHEZ KATTINTS IDE! - GEPSEGSZALON.HU

2008. december 30., kedd

Napi betevő Hello Kitty

Hello Kitty mobil, Hello Kitty vécédeszka és 25 ezer dolláros Hello Kitty gyémánt nyaklánc. Két napig nem olvasom a feedjeimet, és ilyenek gyűlnek össze.

A legújabb Hello Kitty mobil a Samsung U600 limitált kiadása, ugyanazt tudja, mint a sima U600. A hardcore HK rajongók valószínűleg telesírnak pár zsebkendőt, amiért nem rózsaszín, hanem fehér a készülék, de talán kárpótolja őket a hátoldalon található kép és felirat. Megvásárolható itt vagy itt. (A képet Flickr-ről nyúltam, valaki ezt kapta karácsonyra és körbefotózta.)


A vécédeszka egyébként kicsit túlzás, valójában fürdőszobai szett a cucc: vécédeszka-takaró, vécépapír-tartó és három szőnyeg a csomag tartalma, ami ebben a japán webshopban beszerezhető.


A 25 ezer dolláros nyaklánc a legdrágább tagja annak a kollekciónak, amibe belefutottam, a gyűrű például csak 1950 dollár. A hülyének is megéri.

1 megjegyzés:

dose írta...

fehéren sokkal jobban mutat, mint rózsaszín alapon. Minimálabb, letisztultabb..

Amikor megnyílt a HK bolt a Mamutban, láttam ott 1600Ft-ért rózsaszín és kék HK-s wc kefét. Azóta is bánom, hogy akkor nem vettem egyet, mert soha többet nem láttam olyat :(